PharmacyHospital - Integracija

Postupak uvođenja sustava PharmacyHospital

Uređenje registra artikala

Inicijalno unešeni šifrarnik ljekarne potrebno je prije početka rada provjeriti/urediti:
Više o tome pogledajte u uputama za rad s artiklima

Upis postavki dobavljača za narudžbe

Ako do sad niste radili internetsko naručivanje robe, kontaktirajte dobavljače (Medika, Oktal, Phoenix, Medical...) koji imaju mogučnost slanja narudžbi i zaprimanja računa putem interneta te zatražite pristupne podatke. Dobiveni pristupni podaci upisuju se u opciji Registri -> Registar dobavljača na način da se pozicionirate na željenog dobavljača te odabirom opcije "Postavke za internetsko naručivanje upišete korisničke podatke za pristup.

Provjera/Upis ugovora dobavljača

Ugovori dobavljača su prenešeni u program PharmacyHospital, a pregled i provjeru možete izvršiti u opciji Dokumenti -> Ugovori:



U tabličnom prikazu opcije "Ugovori" vidljivi su svi upisani ugovori u odabranom periodu, a u pojedinačnom prikazu sve stavke ugovora.

Provjera/Podešavanje odjelnih skladišta

Odjelna skladišta prenešena su u program PharmacyHospital, a pregled i provjeru možete izvršiti u opciji Registri -> Odjelno skladište:


Provjera/Podešavanje mjesta troška

Oznake mjesta troška prenešeni su u program PharmacyHospital, a pregled i provjeru možete izvršiti u opciji Registri -> Mjesto troška:



NAPOMENA: Jedno odjelno skladište može imati više mijesta troška ali mjesto troška može biti samo za jedno skladište!

Izrada inventure u ljekarni

Inventura je postupak kojim se utvrđuje stvarno stanje zaliha robe i magistralnih pripravaka u bolničkoj ljekarni. Postupak unosa stvarnog stanja zalihe ljekarne obvezan je za početak rada.
Popisna lista za unos inventurnog (stvarnog) stanja zaliha štampa se odabirom opcije "Štampaj" u opciji Zalihe -> Inventurna lista. Nakon upisa stanja na inventurnu listu potrebo je u programu PharmacyHospital napraviti sljedeće:
1. u opciji Zalihe -> Obrada inventure odabirom opcije "Novi" otvorite novu inventuru
2. stanje s popisne liste
upišite u kolonu "Invent. stanje"
3. nakon unosa stanja spremite promjene odabirom opcije "Izlaz"
4. odabirom opcije "Knjiži" prokjižite unešenu inventuru


 

 

 

 

 

Ed Borel d.o.o. za informatičku djelatnost, CMP Savica Šanci 129, 10000 ZAGREB, tel: (+385 1) 24 09 070, tel: (+385 1) 24 06 083, fax: (+385 1) 24 06 082, www: http://www.edborel.hr, e-mail: edborel@edborel.hr

 


Ed Borel d.o.o. CMP Savica Šanci 129, 10000 ZAGREB
tel: (+385 1) 24 09 070, tel: (+385 1) 24 06 083, fax: (+385 1) 24 06 082