Novosti
09.07.2025. Problemi u radu sustava CEZIH
Prenosimo Vam obavijest HZZO-a:
Poštovani,
kod nekih korisnika ima problema u dohvatu ePomagala.
Intenzivno radimo na otklanjanju.
08.07.2025. Nova verzija programa EskulapWin (1.11.98.06)
Novu verziju programa EskulapWin (1.11.98.06) instalirate na način da u programu EskulapWin pokrenete opciju Sistem -> Nova verzija programa. Više o postupku instalacije nove verzije možete pogledati na : www.edborel.hr/htm/NovaVerzija.htm
Učitavanje nove verzije i prvo pokretanje programa nakon instalacije nove verzije napravite na način da program pokrenete kao Administrator - desni klik miša na ikonu EskulapWin, a zatim pokreni kao Administrator.
U najnovijoj verziji programa uvedene su promjene vezane uz rad s dobavljačem Fidifarm . Naime, dobavljač je izvršio izmjene u adresama za slanje narudžbenica i zaprimanje računa pa molimo sve ljekarne koje surađuju s Fidifarmom da obavezno učitaju novu verziju programa, kako bi se osigurala ispravna komunikacija i razmjena dokumenata s dobavljačem.
07.07.2025. Obavijest HZZO-a - Izdavanje lijeka temeljem recepta koji je propisan u Cipru
Prenosimo Vam obavijest HZZO-a:
Elektroničkom sustavu razmjene zdravstvenih podataka (Health Digital Service Infrastructure/eHDSI or eHealth DSI) se pridružuje Cipar. Do sada je u Hrvatskoj bilo moguće podići lijek temeljem e-recepta koji je propisan u Finskoj, Estoniji, Portugalu, Poljskoj, Češkoj i Španjolskoj. Od 7. srpnja je putem NCPeH portala moguće dohvatiti elektronički recept propisan u Cipru. Usluga je omogućena svim građanima Cipra, a za nju je potrebna suglasnost koju daju svojem liječniku na Cipru. Ako građanin ciparskog porijekla želi podići lijek u Hrvatskoj temeljem e-recepta, ljekarniku u Hrvatskoj mora dozvoliti uvid u svoje medicinske podatke te mora pokazati svoju osobnu iskaznicu. Jedinstveni identifikator pacijenta je deseteroznamenkasti broj s osobne iskaznice i mora se koristiti zajedno s datumom rođenja pacijenta u formatu dd-MM-yyyy (npr. 25-02-1984).
U prilogu dostavljamo upute za rad s portalom. Upute sadrže primjere identifikacijskih dokumenata te detaljna pravila za izdavanje lijeka.
Upute se nalaze na poveznici:
NCPeH_Upute za ljekarnike_v1.2 04072025.pdf
04.07.2025. HZZO portal - razmjena podataka papirnatih doznaka - ponavljamo obavijest
Poštovani,
zbog učestalih upita vezanih uz postupak razmjene podataka papirnatih doznaka putem HZZO portala, u nastavku ponavljamo detaljnu uputu za ispravno slanje dokumentacije:
- Skeniranje doznake
Papirnatu doznaku potrebno je skenirati (sve stranice doznake) i spremiti u PDF formatu.
- Spremanje datoteka
Dobiveni PDF dokument pohranite na računalo s pristupom HZZO portalu, u direktorij za razmjenu podataka (najčešće: C:\EskulapWin).
Ako na računalu gdje skenirate nemate opciju pristupa HZZO portalu potrebno je sljedeće:
- ugradite čitač kartice na navedenom računalu kako bi mogli pristupiti portalu
- ili skenirane datoteke spremite na vanjski prijenosni disk - USB kako bi isti mogli koristiti na računalu na kojem je omogućen pristup portalu
- Odabir stavki za potpisivanje
U pregledu faktura doznaka označite sve stavke koje se odnose na skenirane papirnate doznake - isključivo fakture za papirnate doznake, te odaberite opciju HZZO portal za pokretanje postupka digitalnog potpisivanja.
- Digitalno potpisivanje (AKD aplikacija)
U aplikaciji za digitalno potpisivanje potrebno je odabrati sljedeće datoteke povezane s odabranim fakturama:
a) Datoteku računa ( *.O25.pdf )
b) Datoteku sloga ( *.O25 )
c) Skeniranu doznaku ( *.pdf )
- Slanje putem HZZO portala
Nakon digitalnog potpisa, HZZO portal će se automatski otvoriti. Odaberite opciju Ortopedska pomagala te šaljite datoteke jednu po jednu:
a) Račun tiskanica PDF – potpisana datoteka računa ( *.O25.pdf.p7s )
b) Račun tiskanica UNL – potpisana datoteka sloga ( *.O25.p7s )
c) Potvrda o pomagalu – potpisana skenirana doznaka ( *.pdf.p7s )
- Završetak razmjene podataka
Nakon pojedinačnog slanja svih potrebnih datoteka, kao završni korak odaberite opciju "Slanje na obradu"
Za sva pitanja vezana uz korisničke ovlasti, prikaz računa i ostale funkcionalnosti portala, molimo da se obratite izravno HZZO-u putem e-pošte na helpdesk@hzzo.hr ili telefonom na broj 072 11 22 33.
Zahtjev za pristup usluzi za razmjenu datoteke za PZZ, SKZZ ordinacije i maloprodajne lokacije isporučitelja ortopedskih pomagala podnosi se putem tiskanice: Dodjela ovlasti_PzRDP.xsl
02.07.2025. Promjene i dopune Liste lijekova HZZO-a
Poštovani, obavještavamo vas da su na 28. sjednici Upravnog vijeća održanoj 25. lipnja 2025. godine donesene sljedeće odluke:
Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o utvrđivanju Osnovne liste lijekova
Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o utvrđivanju Dopunske liste lijekova
koje stupaju na snagu 11. srpnja 2025. godine.
Listu lijekova "Lista lijekova 11.07.2025." možete učitati i pregledati odmah u opciji Cjenik -> Lista lijekova klikom na gumb "Nova Lista ", a samo ažuriranje liste napravite klikom na gumb " Ažuriraj " prije početka rada 11. srpnja 2025. godine.
NAPOMENA:
- Recepte nije potrebno fakturirati prije ažuriranja liste.
- Prije ažuriranja liste obavezno napravite pripremne radnje prema postupku opisanom na: Postupak ažuriranja liste lijekova
26.06.2025. Nova verzija programa EskulapWin (1.11.98.03)
Novu verziju programa EskulapWin (1.11.98.03) instalirate na način da u programu EskulapWin pokrenete opciju Sistem -> Nova verzija programa. Više o postupku instalacije nove verzije možete pogledati na : www.edborel.hr/htm/NovaVerzija.htm
Učitavanje nove verzije i prvo pokretanje programa nakon instalacije nove verzije napravite na način da program pokrenete kao Administrator - desni klik miša na ikonu EskulapWin, a zatim pokreni kao Administrator.
Promjene u novoj verziji programa:
- Parametar za ispis sidrene cijene
- U registru artikala pojedinačno dodan je parametar "Sidrena cijena" koji se postavlja na artikle kojima je potrebno štampati sidrene cijene.
Za korisnike sustava Centralni registar: navedeni parametar sinkronizira se iz podataka centralnog šifrarnika.
Na strani centralnog registra potrebno je postaviti navedeni parametar pod karakteristikama artikla, a za sinkronizaciju u ljekarne potrebno je omogućiti navedeno u opciji Sistem => Opcije i parametri : Artikli u ljekarni - ljekarnama se dopušta ili zabranjuje sinkronizacija "Sidrena cijena". Sa strane ljekarničkog sustava za korisnike Centralnog registra potrebno je aktivirati sinkronzaciju Sidrene cijene unutar opcije Sistem -> Opcije i parametri : Pozadinski procesi klikom na "Izaberi podateke" pod opcijom "Automatsko usklađivanje podataka artikla"
- Popis neproknjiženih dokumenata
- Dodana je nova opcija Dokumenti -> Popis neproknjiženih dokumenata gdje možete vidjeti sve trenutno neproknjižene dokumente te navedeno ispisati.
Opcija služi za lakše pronalaženje neproknjiženih dokumenata prije izrade inventure.
- Promjene u pretraživanju i unosu podataka unutar opcije Blagajna
- Omogućena pretraga i unos pacijenta po MBO-u za bezreceptnu prodaju narkotika
- Omogućena pretraga i unos pacijenta po MBO-a za privatne recepte
- Poboljšana pretraga kupca po imenu/prezimenu i dodana pretraga po OIB-u kod izdavanja računa na ime kupca i kod promjene sredstva plaćanja
- Poboljšana pretraga pacijenta po imenu/prezimenu u pregledu izdanih recepata i doznaka
- Na papirnatom receptu promijenjen fokus s OIB-a na MBO pacijenta
- Utrošak vode
- prilikom knjiženja utroška vode aktivirana provjera zalihe vode
- prilikom knjiženja utroška vode aktivirana provjera već proknjiženih perioda utrošaka vode
- dodana kolona iznos i zbroj po toj koloni u kartici pojedinačno za pregled financijskog troška vode
- Narudžbe
- u opciji Za naručiti => Iz pregleda izlaza : dodan filter po dobavljaču i proizvođaču
- Veleprodajni računi
- Promjenjen odabir kupca i unos novog kupca
- Za ljekarne koje koriste Centralni registar ==> onemogućen unos novog kupca ako nije na Centralnom registru
- Popravljene greške kod sortiranja i odabira opcija u određenim slučajevima
- Međuskladišnice roba
- Promjenjena rekapitulacija prilikom knjiženja te dodana opcija aktivacije automatskog ispis međuskladišnice unutar same rekapitulacije
- Promet blagajne
- U pregledu pologa gotovine uključene i poklon kartice kupljene gotovinom
- Pregled nabave
- Analitika -> dodane kolone ATK šifra i ISO šifra
26.06.2025. Obavijest HZZO-a - problem u dohvatu statusa dopunskog osiguranja
Prenosimo Vam obavijest HZZO-a:
Poštovani,
trenutno ima problema u dohvatu statusa dopunskog osiguranja.
Intenzivno radimo na otklanjaju problema.
12.06.2025. Problemi u radu sustava CEZIH
Poštovani,
zaprimili smo povećani broj upita ljekarnika vezano za nemogućnost dohvata eRecepata. Trenutno nemamo službenu obavijest HZZO ali prema porukama na bazi pretpostavka je da postoji problem na sustavu CEZIH-u.
Prosljedili smo upit na Help desk HZZO-a.
11.06.2025. Promjena liste ortopedskih pomagala II
Prenosimo Vam obavijest HZZO-a:
Poštovani,
dostavljam novu, ispravljenu verziju pomagala koja je stupila na snagu 29. svibnja 2025. godine. Za obloge navedene krive dimenzije:
ShortCode |
LongCode |
DateFrom |
DateTo |
Name |
LiningSize1 |
LiningSize2 |
020903111812 |
0209031118047 |
2025-03-20 |
Poliuretan/Pjena do 75 cm2 ,Eurofarm S.p.O. ,Euroderm foam tracheo 8,5x8,5cm |
85,00 |
85,00 |
|
020903111812 |
0209031118048 |
2025-03-20 |
Poliuretan/Pjena do 75 cm2 ,Eurofarm S.p.O. , Euroderm foam tracheo 6,5x6,5cm |
65,00 |
65,00 |
|
020903111917 |
0209031119189 |
2025-03-20 |
Poliuretan/Pjena iznad 75 cm2 ,Eurofarm S.p.O. , Euroderm Foam Concave 18x16,5cm |
18,00 |
165,00 |
Za obloge u nazivu je oznaka $ ( $ Jedinična cijena obloge množi se s 400 kod obloga površine > 400 cm2 ) a u posebnim ograničenjima nema oznake
ShortCode |
LongCode |
DateFrom |
DateTo |
Name |
LiningSize1 |
LiningSize2 |
SpecialRestrictionID |
020903113604 |
0209031136021 |
2025-03-20 |
Visoko upijajuće obloge od polimera iznad 400cm2 ,Molnlycke Health Care AB ,Mextra Superapsorbent 22,5x27,5cm$ |
22,50 |
27,50 |
||
020903113604 |
0209031136022 |
2025-03-20 |
Visoko upijajuće obloge od polimera iznad 400cm2 ,Molnlycke Health Care AB , Mextra Superapsorbent 22,5x32,5cm$ |
22,50 |
32,50 |
||
020903113604 |
0209031136023 |
2025-03-20 |
Visoko upijajuće obloge od polimera iznad 400cm2 ,Molnlycke Health Care AB , Mextra Superapsorbent 22,5x42,5cm$ |
22,50 |
42,50 |
||
020903113604 |
0209031136024 |
2025-03-20 |
Visoko upijajuće obloge od polimera iznad 400cm2 ,Molnlycke Health Care AB , Mextra Superapsorbent 20x25cm$ |
20,00 |
25,00 |
||
020903113604 |
0209031136025 |
2025-03-20 |
Visoko upijajuće obloge od polimera iznad 400cm2 ,Molnlycke Health Care AB , Mextra Superapsorbent 20x30cm$ |
20,00 |
30,00 |
||
020903113604 |
0209031136026 |
2025-03-20 |
Visoko upijajuće obloge od polimera iznad 400cm2 ,Molnlycke Health Care AB , Mextra Superapsorbent 20x40cm$ |
20,00 |
40,00 |
Ažuriranje postojeće listu odradite u opciji Cjenik -> Lista ortopedskih pomagala klikom na gumb "Internet"
Aktiviranje liste ne mijenja maloprodajne cijene pomagalima, samo se prilikom obrade doznake u blagajni iz aktivne liste preuzimaju nove cijene HZZO (kolona " HZZO cijena ")
Prije učitavanja Liste ortopedskih pomagala nije potrebno izvoditi nikakve predradnje
06.06.2025. Obavijest HZZO-a - provjera osiguranja
Poštovani,
kao što ste i sami primjetili, došlo je do promjene u sustavu provjere statusa osiguranja osiguranika na internetskim stranicama HZZO-a. Naime, prema novom načinu rada, provjera više nije moguća bez unosa oba podatka – matičnog broja osiguranika i OIB-a pacijenta. Prema službenom očitovanju HZZO-a, promjena je uvedena u skladu s naputkom Agencije za zaštitu osobnih podataka.
Na naš upit o postupanju u situacijama kada pacijent zna samo svoj OIB, HZZO je odgovorio kako je u tim slučajevima potrebno kontaktirati telefonski broj 0800 7979 , gdje je moguće dobiti potrebnu informaciju.
05.06.2025. Promjena liste ortopedskih pomagala
Poštovani, na prethodno objavljenoj listi ortopedskih pomagala primjetili smo pogrešku u izračunu površine pojedinih obloga za rane pa molimo da ažurirate promjene koje su odrađene.
Ažuriranje postojeće listu odradite u opciji Cjenik -> Lista ortopedskih pomagala klikom na gumb "Internet"
Aktiviranje liste ne mijenja maloprodajne cijene pomagalima, samo se prilikom obrade doznake u blagajni iz aktivne liste preuzimaju nove cijene HZZO (kolona " HZZO cijena ")
Prije učitavanja Liste ortopedskih pomagala nije potrebno izvoditi nikakve predradnje
28.05.2025. Nova verzija programa EskulapWin (1.11.98.0)
Novu verziju programa EskulapWin (1.11.98.0) instalirate na način da u programu EskulapWin pokrenete opciju Sistem -> Nova verzija programa. Više o postupku instalacije nove verzije možete pogledati na : www.edborel.hr/htm/NovaVerzija.htm Učitavanje nove verzije i prvo pokretanje programa nakon instalacije nove verzije napravite na način da program pokrenete kao Administrator - desni klik miša na ikonu EskulapWin, a zatim pokreni kao Administrator.
Promjene u novoj verziji programa:
- Ispis sidrenih cijena
- Iako je u verziji 1.11.97.3 već bila implementirana funkcionalnost ispis sidrenih cijena, odnosno referentne cijene na dan 2. svibnja 2025 u skladu s Odlukom Vlade RH, verzija tada nije bila označena kao obvezna (nije se prikazala obavijest unuter programa)
Sidrene cijene bit će ispisane na samom dnu naljepnice. Dodatna cijena se ne odnosi na akcijske cijene i sniženja , već prikazuje redovnu cijenu koja je vrijedila 2. svibnja 2025.
Više informacija o odluci moguće je pronaći na poveznici: Odluka o objavi cjenika i isticanju dodatne cijene kao mjera izravne kontrole cijena u trgovini na malo te u dodatnom pojašnjenju
- Razdvajanje godina
- ukoliko do sad niste razdvojili podatke 2024/2025 godine, navedeno je moguće s novom verzijom programa. Postupak razdvajanja može se odraditi u svakom trenutku ali zahtjeva kratak prekid u radu ljekarne. Trajanje postupka ovisi o brzini računala i količini podataka ali u prosjeku može potrajati 10-tak minuta. Nema posebnog uvjeta kada ljekarna treba odraditi postupak ali krajnji rok za razdvajanje je 31.12.2025. Ljekarničkim ustanovama preporuka je da se interno dogovore kada će postupak biti odrađen, a posebno je važno obavijestiti odgovornu osobu (informatičku službu ustanove) koja je zadužena za automatsko arhiviranje podataka ljekarne.
Uputa za postupak razdvajanja dostupna je na poveznici: Razdvajanje godina
- Promjene za korisnike sustava centralnog registra
- u opciji Receptura => Blagajna => Centralni registar : Artikli : Dodane kolone ATC i ISO
- u opciji Receptura => Blagajna => Centralni registar : Artikli : Dodana opcija dohvaćanja stanja artikala iz drugih ljekarni
- prilikom ponovne aktivacije artikla na centralnom registru, artikl se aktivira i u EskulapWinu
- u opciji Centralni registar => Interna razmjena : pri odbijanju/odobravanju zahtjeva mijenja se naslov dijaloga i omogućuje/onemogućuje opcija stvori međuskladišnicu, ovisno je li se odbija ili odobrava zahtjev.
- unutar nove verzije ljekarničkog sustava odrađene su pripremne radnje za razmjenu podataka repromaterijala. Trenutno su implementirani servisi za slanje podataka, a o korištenju potpune funkcionalnosti biti ćete dodatno obaviješteni.
- Ostale promjene
- prilikom ispisa naljepnica, u slučaju traženja najniže cijene, ne gledaju se akcije koje počinju NAKON početka akcije koja se ispisuje.
- u opciji Evidencije -> Knjiga privatnih recepata : Omogućena pretraga i filtriranje
- u opciji Evidencije => Knjiga narkotika : Proširen naziv pacijenta i liječnika na 100 znakova
- u opciji Dokumenti => Primke Roba : Kod dobavljača Phoenix pretražuje i dohvaća primke po svim distribucijskim centrima
- u opciji Registri => Artikli : Prilikom brisanja više artikala, prikazat će se naziv artikla koji se briše
- u opciji Registri => Artikli => HZZO : Prilikom povezivanja artikala s listom lijekova, onemogućeno povezivanje artikala u različitim tarifnim grupama
- u opciji Izvještaji => Phoenix BI => dodana provjera dobivenog status od servera (greške uzrokovane nedostupnosti servera).
- u opciji Receptura - > Blagajna ispravljena pogreška u slučaju brisanja stavke pomoću tipki CTRL + Y
26.05.2025. HZZO portal - razmjena podataka papirnatih doznaka
Poštovani,
zbog učestalih upita vezanih uz postupak razmjene podataka papirnatih doznaka putem HZZO portala, u nastavku dostavljamo detaljnu uputu za ispravno slanje dokumentacije:
- Skeniranje doznake
Papirnatu doznaku potrebno je skenirati (sve stranice) i spremiti u PDF formatu.
- Spremanje datoteka
Dobiveni PDF dokument pohranite na računalo s pristupom HZZO portalu, u direktorij za razmjenu podataka (najčešće: C:\EskulapWin).
Ako na računalu gdje skenirate nemate opciju pristupa HZZO portalu potrebno je sljedeće
- nabavite čitač kartice na navedenom računalu kako bi mogli pristupiti portalu
- skenirane datoteke spremite na vanjski prijenosni disk - USB kako bi isti mogli koristiti na računalu na kojem je omogućen pristup portalu
- Odabir stavki za potpisivanje
U pregledu faktura doznaka označite sve stavke koje se odnose na skenirane papirnate doznake - isključivo fakture za papirnate doznake, te odaberite opciju HZZO portal za pokretanje postupka digitalnog potpisivanja.
- Digitalno potpisivanje (AKD aplikacija)
U aplikaciji za digitalno potpisivanje potrebno je odabrati sljedeće datoteke povezane s odabranim fakturama:
a) Datoteku računa ( *.O25.pdf )
b) Datoteku sloga ( *.O25 )
c) Skeniranu doznaku ( *.pdf )
- Slanje putem HZZO portala
Nakon digitalnog potpisa, HZZO portal će se automatski otvoriti. Odaberite opciju Ortopedska pomagala te šaljite datoteke jednu po jednu:
a) Račun tiskanica PDF – potpisana datoteka računa ( *.O25.pdf.p7s )
b) Račun tiskanica UNL – potpisana datoteka sloga ( *.O25.p7s )
c) Potvrda o pomagalu – potpisana skenirana doznaka ( *.pdf.p7s )
- Završetak razmjene podataka
Nakon pojedinačnog slanja svih potrebnih datoteka, kao završni korak odaberite opciju "Slanje na obradu"
Za sva pitanja vezana uz korisničke ovlasti, prikaz računa i ostale funkcionalnosti portala, molimo da se obratite izravno HZZO-u putem e-pošte na helpdesk@hzzo.hr ili telefonom na broj 072 11 22 33.
Zahtjev za pristup usluzi za razmjenu datoteke za PZZ, SKZZ ordinacije i maloprodajne lokacije isporučitelja ortopedskih pomagala podnosi se putem tiskanice: Dodjela ovlasti_PzRDP.xsl
23.05.2025. Nova lista ortopedskih pomagala
Prenosimo Vam obavijest HZZO-a:
Upravno vijeće donijelo je 6. svibnja 2025. godine Odluku o izmjenama i dopunama Osnovne liste ortopedskih i drugih pomagala HZZO-a (te legenda i indikacije) koja je objavljena na poveznici www.cezih.hr (Obavijest o novostima vezanim uz lijekove i med. proizvode (25. sjednica UV). Odluka je objavljena u „Narodnim novinama“ broj 79/25., a stupa na snagu 29. svibnja 2025. godine. Sve izmjene i dopune navedene su u Odluci.
Novu listu učitajte u opciji Cjenik -> Lista ortopedskih pomagala klikom na gumb "Internet", a 29. svibnja 2025. lista će se automatski aktivirati.
Aktiviranje liste ne mijenja maloprodajne cijene pomagalima, samo se prilikom obrade doznake u blagajni iz aktivne liste preuzimaju nove cijene HZZO (kolona " HZZO cijena ")
Prije učitavanja Liste ortopedskih pomagala nije potrebno izvoditi nikakve predradnje
23.05.2025. Obavijest HZZO-a - HZZO portal
Prenosimo Vam obavijest HZZO-a:
Poštovani,s obzirom na povećani broj upita, ponavljamo uputu HZZO-a od 02.04.2025. godine:
Sve ugovorene ustanove, ljekarne i ljekarničke jedinice obaviještene su o novoj funkcionalnosti na poslovnom Portalu HZZO-a eZdravstveno i napominjemo da je dostava računa za ljekarne i pomagala u punoj produkciji.
Da bi se pristupilo razmjeni podataka, potrebne su ovlasti za pristup. Zdravstveni djelatnici i ljekarnici koji su do sada imali ovlast za slanje računa iz ljekarni, ovlasti imaju i na eZdravstvenom. Ukoliko netko od djelatnika nema ovlasti ili je promijenio poslodavca (ljekarnu) ili je drugačija organizacija unutar ljekarni, potrebno je zatražiti opoziv trenutnog i zatražiti dodjelu novog ovlaštenja.
Za dostavu računa pomagala dijelom se mijenjao poslovni proces pa ovlasti nisu automatski prenesene sa starog Portala na novi, eZdravstveno. U tom je slučaju potrebno zatražiti dodjelu ovlasti za slanje računa pomagala.
Tiskanice kojim se podnose zahtjevi su dostupne na dnu stranice: https://hzzo.hr/e-zdravstveno
Zahtjev je potrebno ovjeriti digitalnim potpisom ovlaštene osobe i/ili pečatom ustanove te ga dostaviti na jedan od sljedeća dva načina: na e-mail adresu prema sjedištu poslovnog subjekta, a koje se nalaze na linku: https://hzzo.hr/e-zdravstveno ili osobno na šalter Zavoda.
21.05.2025. Nova verzija programa EskulapWin (1.11.97.3)
Novu verziju programa EskulapWin (1.11.97.3) instalirate na način da u programu EskulapWin pokrenete opciju Sistem -> Nova verzija programa. Više o postupku instalacije nove verzije možete pogledati na : www.edborel.hr/htm/NovaVerzija.htm Učitavanje nove verzije i prvo pokretanje programa nakon instalacije nove verzije napravite na način da program pokrenete kao Administrator - desni klik miša na ikonu EskulapWin, a zatim pokreni kao Administrator.
U novoj verziji programa odrađene su sljedeće promjene:
- U skladu s Odlukom Vlade RH, u novoj verziji EskulapWina implementirana je funkcionalnost "sidrene cijene" , odnosno referentne cijene na dan 2. svibnja 2025. . Sidrene cijene bit će ispisane na samom dnu naljepnice.
Dodatna cijena se ne odnosi na akcijske cijene i sniženja , već prikazuje redovnu cijenu koja je vrijedila 2. svibnja 2025.
Više informacija o odluci moguće je pronaći na poveznici: Odluka o objavi cjenika i isticanju dodatne cijene kao mjera izravne kontrole cijena u trgovini na malo te u dodatnom pojašnjenju
- Integrirana podrška za digitalno potpisivanje i slanje ortopedskih pomagala - doznaka putem portala HZZO
- iako je postupak sličan postupku slanja faktura recepata, razlika je u djelu razmjene podataka na samom portalu HZZO-a gdje se računi ortopedskih pomagala razmjenjuju pod opcijom "Ortopedska pomagala"
Nakon odabira željenih računa doznaka i klikom na HZZO portal otvara se program za potpisivanje datoteka. Nakon postupka potpisivanja koji je identičan dosadašnjem potpisivanju računa recepata, otvara se HZZO portal unutar kojeg je nakon inicijalne prijave potrebno razmjeniti potpisane datoteke.- osim mogućnosti slanja elektronskih doznaka omogućeno je slanje skeniranih papirnatih potvrda ortopedskih pomagala (više u uputi niže)
Detaljne upute za korištenje novog portala za razmjenu računa ortopedskih pomagala/doznaka dostupne su na našim stranicama pod poveznicom Razmjena podataka ortopedskih pomagala HZZO portal
Za sva pitanja vezana uz korisničke ovlasti, prikaz računa i ostale funkcionalnosti portala, molimo da se obratite izravno HZZO-u putem e-pošte na helpdesk@hzzo.hr ili telefonom na broj 072 11 22 33.
20.05.2025. Obavijest HZZO-a - problem s preuzimanjem ortopedskih pomagala
Prenosimo Vam obavijest HZZO-a:
Poštovani, trenutno ima problema u dohvatu ePomagala. Radimo intenzivno na otklanjanju.
19.05.2025. Obavijest HZZO-a - problem s preuzimanjem ortopedskih pomagala
Zaprimili smo informaciju HZZO-a da postoje problemi u preuzimanju ortopedskih pomagala sa sustava te da rade na otklanjanju problema.
15.05.2025. Promjene i dopune Liste lijekova HZZO-a
Poštovani, obavještavamo vas da su na 25. sjednici Upravnog vijeća održanoj 06. svibnja 2025. godine donesene sljedeće odluke:
Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o utvrđivanju Osnovne liste lijekova
Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o utvrđivanju Dopunske liste lijekova
koje stupaju na snagu 20. svibnja 2025. godine.
Listu lijekova "Lista lijekova 20.05.2025." možete učitati i pregledati odmah u opciji Cjenik -> Lista lijekova klikom na gumb "Nova Lista ", a samo ažuriranje liste napravite klikom na gumb " Ažuriraj " prije početka rada 20. svibnja 2025. godine.
NAPOMENA:
- Recepte nije potrebno fakturirati prije ažuriranja liste.
- Prije ažuriranja liste obavezno napravite pripremne radnje prema postupku opisanom na: Postupak ažuriranja liste lijekova
12.05.2025. Nova verzija programa EskulapWin (1.11.97.0)
Novu verziju programa EskulapWin (1.11.97.0) instalirate na način da u programu EskulapWin pokrenete opciju Sistem -> Nova verzija programa. Više o postupku instalacije nove verzije možete pogledati na : www.edborel.hr/htm/NovaVerzija.htm Učitavanje nove verzije i prvo pokretanje programa nakon instalacije nove verzije napravite na način da program pokrenete kao Administrator - desni klik miša na ikonu EskulapWin, a zatim pokreni kao Administrator.
Iako je pristup novom portalu HZZO-a bio omogućen već u prethodnoj verziji programa, sukladno službenoj obavijesti HZZO-a o obvezi korištenja novog portala od 15. svibnja 2025. , objavljena je nova verzija programa s oznakom obvezne verzije za sve ljekarne. Nova verzija programa ima promijenjen broj, no funkcionalno je identična prethodnoj verziji 1.11.96.9 – dakle, nema promjena u odnosu na raniju verziju.
Detaljne upute i sve potrebne informacije vezane uz ovu nadogradnju dostupne su u prethodnoj obavijesti od 07. svibnja 2025.
07.05.2025. Nova verzija programa EskulapWin (1.11.96.9)
Novu verziju programa EskulapWin (1.11.96.9) instalirate na način da u programu EskulapWin pokrenete opciju Sistem -> Nova verzija programa. Više o postupku instalacije nove verzije možete pogledati na : www.edborel.hr/htm/NovaVerzija.htm Učitavanje nove verzije i prvo pokretanje programa nakon instalacije nove verzije napravite na način da program pokrenete kao Administrator - desni klik miša na ikonu EskulapWin, a zatim pokreni kao Administrator.
Učitavanjem nove verzije programa automatski će se omogućiti pristup novom HZZO portalu namijenjenom razmjeni računa recepata. Dosadašnji CEZIH portal migriran je u novi sustav, a sukladno obavijesti HZZO-a, sve postojeće korisničke ovlasti kao i trenutno evidentirani podaci o računima uspješno su preneseni.
U nastavku poveznica na orginalni dopis HZZO-a: Nova funkcionalnost na portalu eZdravstveno - migracija portal za razmjenu podataka.pdf
Važno je naglasiti da se proces izrade faktura i njihova digitalnog potpisivanja nije mijenjao. Međutim, u odnosu na prethodnu verziju portala, uvedene su sljedeće izmjene u načinu rada:
- Nakon prijave korisnika putem certifikata, potrebno je dodatno odabrati "Poslodavca" .
- Zatim je potrebno odabrati i "Tim" , odnosno ljekarničku podružnicu, ako se radi o ustanovi s više poslovnih jedinica.
- Za slanje potpisanih faktura, potrebno je odabrati opciju "Razmjena podataka" , a zatim "Ljekarne – računi" .
- Odabir potpisanih datoteka izvršava se klikom na polje unutar izbornika "Učitavanje datoteka za ljekarne" , nakon čega se u dijaloškom prozoru odabiru željene datoteke.
- Slanje datoteka izvršava se odabirom opcije "Pošalji datoteke" .
Detaljne upute za korištenje novog portala dostupne su na našim mrežnim stranicama pod poveznicom Razmjena podataka HZZO portal , kao i unutar samog portala pod izbornikom "Upute" .
Za sva pitanja vezana uz korisničke ovlasti, prikaz računa i ostale funkcionalnosti portala, molimo da se obratite izravno HZZO-u putem e-pošte na helpdesk@hzzo.hr ili telefonom na broj 072 11 22 33.
03.04.2025. Promjene i dopune Liste lijekova HZZO-a
Prenosimo Vam obavijest HZZO-a:
Poštovani, obavještavamo vas da su na 23. sjednici Upravnog vijeća održanoj 31. ožujka 2025. godine donesene sljedeće odluke:
Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o utvrđivanju Osnovne liste lijekova
Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o utvrđivanju Dopunske liste lijekova
koje stupaju na snagu 15. travnja 2025. godine.
Listu lijekova "Lista lijekova 15.04.2025." možete učitati i pregledati odmah u opciji Cjenik -> Lista lijekova klikom na gumb "Nova Lista ", a samo ažuriranje liste napravite klikom na gumb " Ažuriraj " prije početka rada 15. travnja 2025. godine.
NAPOMENA:
- na listi postoje oznake po kojima raspoznajemo narkotik i ampulirani lijek pa će iz navedenih podataka ažuriranjem nove liste lijekova automatski biti popunjeni parametri na artikle u ljekarni.
- Recepte nije potrebno fakturirati prije ažuriranja liste.
- Prije ažuriranja liste provjerite pripremne radnje prema postupku opisanom na: Postupak ažuriranja liste lijekova
19.03.2025. Podsjetnik za slanje izvješća o potrošnji lijekova
Nastavno na HALMED Obavijest o obvezi prijave podataka o potrošnji lijekova Agenciji za lijekove za 2024. godinu šaljemo Vam ovaj podsjetnik.
Period za slanje izvješća otvoren je do 14. travnja 2025. godine.
Automatsko slanje izvješća o potrošnji lijekova u programu EskulapWin izvodi se kao i prethodnih godina prema uputi:
Uputa za slanje izvješća o potrošnji lijekova u EskulapWin-u
Uputa za slanje izvješća o potrošnji lijekovu u CentralRegistry-u
Podnositelji izvješća o potrošnji se za sva dodatna pitanja i informacije mogu obratiti HALMED-u putem elektroničke pošte na adresu info.potrosnja@halmed.hr ili potražiti odgovore na internetskoj stranici HALMED-a u rubrici Česta pitanja.
18.03.2025. Nova verzija programa EskulapWin (1.11.96.1)
Novu verziju programa EskulapWin (1.11.96.1) instalirate na način da u programu EskulapWin pokrenete opciju Sistem -> Nova verzija programa. Više o postupku instalacije nove verzije možete pogledati na : www.edborel.hr/htm/NovaVerzija.htm Učitavanje nove verzije i prvo pokretanje programa nakon instalacije nove verzije napravite na način da program pokrenete kao Administrator - desni klik miša na ikonu EskulapWin, a zatim pokreni kao Administrator.
U novoj verziji programa odrađene su promjene vezane za korisnike sustava centralnog registra
- Automatska deaktivacija artikla
- u opciji "Registri" -> "Artikli" -> "Pojedinačno" dodana oznaka artikla "Ne naručuje se".
Navedena oznaka sinkronizira se s centralnog registra na sve artikle koji su označeni kao neaktivni, a u ljekarni za iste postoji zaliha. Nakon što zaliha artikla u ljekarni dođe do nule, artikli se automatski deaktiviraju.
Osim navedenog, oznaka "Ne naručuje se" onemogućuje narudžbu takvih artikla na način da prilikom knjiženja liste za narudžbu, ako je označen parametar "Pošalji nardžbu putem interneta", program prikazuje dialog s popisom artikala s oznakom "Neaktivni" ili "Ne naručuje se", a narudžbenica neće biti poslana dobavljaču.
- Ostale promjene:
- u opciji "Dokumenti" -> "Narudžbe" -> "Iz akcije" stavke narudžbi koje se kreiraju iz akcija zadržavaju nabavnu cijenu preuzetu s centralnog registra
- u opciji "Receptura" -> "Magistralni laboratorij" -> "Laboratorijski dnevnik" dodan zbroj količine izrađenih pripravaka
18.03.2025. Izvješće proizvođača jednokratne ambalaže
Izvješće proizvođača jednokratne ambalaže od početka 2025. godine ljekarne šalju preko portala Registar proizvođača s proširenom odgovornosti (RPPO).
Prema ‘ Pravilniku o ambalaži i otpadnoj ambalaži, plastičnim proizvodima za jednokratnu uporabu i ribolovnom alatu koji sadrži plastiku, (NN 137/2023) ' ljekarna se smatra proizvođačem jer izrađuje magistralne i galenske pripravke koji se pakiraju u ambalažu te prodaje lijekove u vrećicama s logom ljekarne.
Prema navedenom pravilniku ljekarna ima obvezu jednom mjesečno, do 20. dana u mjesecu za prethodni mjesec prijaviti izvješće proizvođača jednokratne ambalaže (obrazac AOJ ).
Za kompletne upute za rad sljedite sljedeće poveznice :
- Uputa za spremanje i slanje izvješća iz EskulapWin-a
- Uputa za spremanje i slanje izvješća iz CentralRegistry-a
12.03.2025. Promjene i dopune Liste lijekova HZZO-a
Prenosimo Vam obavijest HZZO-a:
Poštovani, obavještavamo vas da su na 20. sjednici Upravnog vijeća održanoj 25. veljače 2025. godine donesene sljedeće odluke:
Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o utvrđivanju Osnovne liste lijekova
Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o utvrđivanju Dopunske liste lijekova
koje stupaju na snagu 15. ožujka 2025. godine.
Listu lijekova "Lista lijekova 15.03.2025." možete učitati i pregledati odmah u opciji Cjenik -> Lista lijekova klikom na gumb "Nova Lista ", a samo ažuriranje liste napravite klikom na gumb " Ažuriraj " prije početka rada 15. ožujka 2025. godine.
NAPOMENA:
- na listi postoje oznake po kojima raspoznajemo narkotik i ampulirani lijek pa će iz navedenih podataka ažuriranjem nove liste lijekova automatski biti popunjeni parametri na artikle u ljekarni.
- Recepte nije potrebno fakturirati prije ažuriranja liste.
- Prije ažuriranja liste provjerite pripremne radnje prema postupku opisanom na: Postupak ažuriranja liste lijekova
12.03.2025. Nova lista ortopedskih pomagala
Prenosimo Vam obavijest HZZO-a:
U prilogu se nalaze liste pomagala Zavoda sa svim izmjenama i dopunama koje je donijelo Upravno vijeće Zavoda.
Liste su objavljene u Narodnim novinama broj 38/2025 - Osnovna, Dodatna te stupaju na snagu dana 20. ožujka 2025.
Novu listu učitajte u opciji Cjenik -> Lista ortopedskih pomagala klikom na gumb "Internet", a 20. ožujka 2025. lista će se automatski aktivirati.
Aktiviranje liste ne mijenja maloprodajne cijene pomagalima, samo se prilikom obrade doznake u blagajni iz aktivne liste preuzimaju nove cijene HZZO (kolona " HZZO cijena ")
Prije učitavanja Liste ortopedskih pomagala nije potrebno izvoditi nikakve predradnje
17.02.2025. Nova verzija programa EskulapWin (1.11.96.0)
Novu verziju programa EskulapWin (1.11.96.00) instalirate na način da u programu EskulapWin pokrenete opciju Sistem -> Nova verzija programa. Više o postupku instalacije nove verzije možete pogledati na : www.edborel.hr/htm/NovaVerzija.htm Učitavanje nove verzije i prvo pokretanje programa nakon instalacije nove verzije napravite na način da program pokrenete kao Administrator - desni klik miša na ikonu EskulapWin, a zatim pokreni kao Administrator.
U novoj verziji programa odrađene su sljedeće promjene:
- Nova licenca za rad s eReceptima i eDoznakama
- učitavanjem nove verzije programa automatski će biti aktivirana nova licenca tvrtke Ericsson Nikola Tesla potrebna za izdavanje eRecepata i eDoznaka
Trenutna licenca vrijedi do 28.02.2025 pa novu verziju svakako učitajte prije navedenog datuma kako bi Vam bio omogućen pristup CEZIH sustavu!
- Ograničenje izdavanja lijeka na ponavljanje
- U opciji Registri => Artikli : Pojedinačno : Omogućeno je postavljanje parametra : "Ograničenje na ponavljanje".
Aktivacijom navedenog parametra prikazat će se upozorenje prilikom izdavanja recepta u slučaju da liječnik takav lijek propiše na ponavljanje.
- Provjera roka recepta
- U opciji Sistem => Opcije i parametri : eRecept : Omogućeno je postavljanje parametra : "Provjeri rok za izdavanje antibiotika (više od 3 dana) za grupe J01 i J04"
Aktivacijom navedenog parametra prikazat će se upozorenje prilikom izdavanja recepta u slučaju da se recept propisan za antibiotik nakon zakonskog roka za izdavanje i dalje nalazi na sustavu CEZIH kao dostupan za izdavanje.
- Ispis 2D barkoda za plaćanje na veleprodajnim računima
- U novoj verziji programa EskulapWin omogućen je prikaz 2D barkoda za plaćanje na ispisu veleprodajnih računa.
Navedenu funkcionalnost možete aktivirati u opciji Sistem - Opcije i parametri - Dokumenti na način da postavite parametar:
"Na veleprodajnim računima ispiši barkod za plaćanje"
Nakon aktivacije i spremanja parametra na ispisu veleprodajnog računa biti će prikazan 2D barkod za uplatu:
03.02.2025. Nova verzija programa EskulapWin (1.11.95.0)
Novu verziju programa EskulapWin (1.11.95.0) instalirate na način da u programu EskulapWin pokrenete opciju Sistem -> Nova verzija programa. Više o postupku instalacije nove verzije možete pogledati na : www.edborel.hr/htm/NovaVerzija.htm Učitavanje nove verzije i prvo pokretanje programa nakon instalacije nove verzije napravite na način da program pokrenete kao Administrator - desni klik miša na ikonu EskulapWin, a zatim pokreni kao Administrator.
Prema zahtjevu HZZO-a, u novoj verziji programa promjenjen je slog skupnog računa ljekarne. Slog skupnog računa je datoteka koja se šalje na portal HZZO-a u sklopu slanja faktura.
Osim navedenog, u sklopu nove verzije odrađene su promjene vezane za spajanje i rad na sustavu CEZIH za ljekarnike bez pametne kartice, tj. za ljekarnike koji su zaprimili "soft" certifikat.
Soft certifikat se izdaje u za sve nove ljekarnike, u slučaju promjena po statusu ljekarnika,i u slučaju isteka postojeće pametne kartice ljekarnika, odnosno prema prethodno dostavljenoj obavijesti HZZO:
Obavijest o uvođenju novih iskaznica ovlaštenog zdravstvenog radnika
Učitavanje certifikata
- soft certifikat preuzima se u HZZO-u na memorijskom disku te izvodi postupak uvoza na računalo na kojem se spajate na sustav CEZIH prema sljedećoj uputi:
Postupak uvoza CEZIH soft certifikata
Prijava na CEZIH
- postupak prijave na sustav CEZIH se u principu nije puno promjenio, to jest i dalje se možete spojiti na VPN prije pokretanja programa EskulapWin ili unutar opcije blagajna. Promjena je jedino što se kod spajanja na VPN više ne može automatski prepoznati certifikat pošto se isti u slučaju soft certifikata više ne nalazi u pametnoj kartici umetnutoj u čitaču, već na samom računalu. Iz navedenog razloga prilikom prijave na Cezih VPN potrebno je odabrati certifikat s kojim se želite spojiti.
Ukoliko željeni certifikat nije inicijalno prikazan na odabiru potrebno je preko opcije "Dodatne mogućnosti" prikazati sve certifikati s računala, odabrati željeni te upisati pin potreban za autorizaciju.
Uspostavom konekcije na VPN pokrenite program te odradite spajanje na CEZIH ulaskom u blagajnu ili unutar opcije blagajna odabirom opcije Cezih - prijava.
Dosadašnji način prikaza certifikata na prijavi za cezih bio je da program prikaže podatke s kartice umetnute u čitaču dok za soft certifikate program uzima podatak matičnog broja iz podataka prijavljenog korisnika te povezuje s certifikatima učitanim na računalu.
Znači ako ste se prijavili u program s korisnikom 1 kojem je upisan matični broj 123, program će automatski prikazati podatak certifikata s navedenim matičnim brojem kao certifikat koji će se koristiti za spajanje.
Za spajanje na sustav CEZIH sa soft certifikatom dodatno je potrebno potvrditi sigurnosne provjere prilikom prvog dohvata recepta/doznake.
Nakon unosa matičnog broja pacijenta prikazuje se sigurnosna potvrda u kojoj je potrebno upisati prethodno postavljenu lozinku/PIN certifikata. Navedeno se prikazuje ukupno 4 puta na sljedeći način:
- Provjera lozinke certifikata:
- poruka se prikazuje jednom za dohvat recepata te jednom za dohvat doznaka. Preporuka je da na navedenom dijalogu postavite opciju "Zapamti lozinku" kako se sigurnosna provjera ne bi prikazivala prilikom svakog dohvata:
- Windows sigurnosna provjera:
- dodatno se prikazuje i windows sigurnosna provjera jednom za dohvat recepata te jednom za dohvat doznaka:
03.02.2024. Promjene i dopune Liste lijekova HZZO-a
Prenosimo Vam obavijest HZZO-a:
Poštovani, obavještavamo vas da su na 18. sjednica Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje održanoj 23. siječnja 2025. godine donesene sljedeće odluke: Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o utvrđivanju Osnovne liste lijekova koja stupa na snagu 10. veljače 2025. godine.
Listu lijekova "Lista lijekova 10.02.2025." možete učitati i pregledati odmah u opciji Cjenik -> Lista lijekova klikom na gumb "Nova Lista ", a samo ažuriranje liste napravite klikom na gumb " Ažuriraj " prije početka rada 10. veljače 2025. godine.
NAPOMENA:
- na listi postoje oznake po kojima raspoznajemo narkotik i ampulirani lijek pa će iz navedenih podataka ažuriranjem nove liste lijekova automatski biti popunjeni parametri na artikle u ljekarni.
- Recepte nije potrebno fakturirati prije ažuriranja liste.
- Prije ažuriranja liste obavezno napravite pripremne radnje prema postupku opisanom na: Postupak ažuriranja liste lijekova
31.01.2025. Nova verzija programa EskulapWin (1.11.94.0)
Novu verziju programa EskulapWin (1.11.94.0) instalirate na način da u programu EskulapWin pokrenete opciju Sistem -> Nova verzija programa. Više o postupku instalacije nove verzije možete pogledati na : www.edborel.hr/htm/NovaVerzija.htm Učitavanje nove verzije i prvo pokretanje programa nakon instalacije nove verzije napravite na način da program pokrenete kao Administrator - desni klik miša na ikonu EskulapWin, a zatim pokreni kao Administrator.
Prema odluci o izmjenama Odluke o osnovama za sklapanje ugovora o provođenju zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja u novoj verziji programa ažurirane su vrijednosti ljekarničkih postupaka, tj. ljekarničkih usluga.
Promjene se odnose na ljekarničku uslugu te stupa na snagu 01. veljače 2025. godine.
Nove vrijednosti ažuriraju se učitavanjem nove verzije programa i vidljive su u opciji Registri -> HZZO -> Laboratorijski rad:
Osim navedene promjene, u novoj verziji programa prema naputku HZZO-a napravljene su izmjene u fakturiranju recepata
- Novo pravilo za fakturiranje pacijenata H kategorije
- Recepti koji se odnose na osiguranike s kategorijom H moraju biti izdvojeni u posebnim računima za svaku osobu.
- navedeno se izvodi automatski ukoliko koristite opciju "Automatsko fakturiranje"
- Novo pravilo izračun vrijednosti ljekarničkog postupka
- HZZO je promjenio način izračuna vrijednost ljekarničkog postupka na način da je umnožak broja postupaka i njegove cijene iskazan sa 2 decimalna mjesta.
Primjerice, vrijednost ljekarničkog postupka sa šifrom LJ100 dobije se na sljedeći način: 8,00 * 0,1767 = 1,41; 1,41 * 1 = 1,41 EUR. Ako su uz recept vezana dva (ili više) ljekarnička postupka, njihov zbroj čini vrijednost ljekarničke usluge za taj recept.
02.01.2025. Nova verzija programa EskulapWin (1.11.93.0)
Novu verziju programa EskulapWin (1.11.93.0) instalirate na način da u programu EskulapWin pokrenete opciju Sistem -> Nova verzija programa. Više o postupku instalacije nove verzije možete pogledati na : www.edborel.hr/htm/NovaVerzija.htm Učitavanje nove verzije i prvo pokretanje programa nakon instalacije nove verzije napravite na način da program pokrenete kao Administrator - desni klik miša na ikonu EskulapWin, a zatim pokreni kao Administrator.
U novoj verziji programa EskulapWin odrađene su dodatne promjene vezane za obradu recepata za pacijente sa šifrom oslobađanja 44.
Podsjećamo da od 1. siječnja 2025. godine osiguranici po šifri 44 više nisu oslobođeni plaćanja doplate za lijekove s dopunske liste ali i dalje ostaju oslobođeni u plaćanju sudjelovanja -> 1,32€
Prethodne novosti:
Novosti - 2024 godina, Novosti - 2023 godina, Novosti - 2022 godina, Novosti - 2021 godina, Novosti - 2020 godina , Novosti - 2019 godina , Novosti - 2018 godina, Novosti - 2017 godina , Novosti - 2016 godina , Novosti - 2015 godina,
Novosti - 2014 godina , Novosti - 2013 godina , Novosti - 2012 godina , Novosti - 2011 godina , Novosti - 2010 godina , Novosti - 2009 godina, Novosti - 2008 godina , Novosti - 2007 godina , Novosti - 2006 godina

Ed Borel d.o.o. CMP Savica Šanci 129, 10000 ZAGREB
tel: (+385 1) 24 09 070, tel: (+385 1) 24 06 083, fax: (+385 1) 24 06 082

Ed Borel d.o.o. CMP Savica Šanci 129, 10000 ZAGREB
tel: (+385 1) 24 09 070, tel: (+385 1) 24 06 083, fax: (+385 1) 24 06 082