ODGOVOR:Taksiranje recepata radi samo ako printer u ljekarni ima navedenu opciju tako da navedeni parametar ne smeta za rad programa. Bez obzira na navedeno isključili smo parametar u svim ljekarnama.
ODGOVOR: trenutno dostupne naljepnice za ispis cijena cijena su:
U jednoj od sljedećih verzija programa dodat ćemo i 45,7x21,2
ODGOVOR: Nije potrebno povezivanje. Greška je bila u transferu podataka. Poveznice artikala na dobavljače ispravljene su novim transferom podataka pa Vas molim da ponovno provjerite učitavanje računa te nam se povratno javite u slučaju greške.
ODGOVOR: jednom učitani račun u bilo kojem programu dobavljač Tomi pharm automatski nestaje s liste popisa aktivnih računa te ga nećete moći preuzeti u EskulapWinu. Ukoliko to učinite u EskulapWinu, on vam više neće biti vidljiv u EskulapC
ODGOVOR: prikaz cijena bez decimala ispravljen je u novoj verziji programa pa molimo ljekarne da provjere.
ODGOVOR: na testnom računu ne prikazujemo podatak računa u slučaju kada je isključena fiskalizacija. Ako naplatite račun sa stavkom, broj računa prikazat će se u cjelom formatu pa molimo ljekarne da naprave primjer i provjere ispravnost oznake poslovne jedinice.
ODGOVOR: sve problemi prijavljeni za POS uređaj su ispravljeni. Ukoliko i dalje imate problem obavezno se javite.
ODGOVOR: MONRI POS uređaj ne traži karticu prilikom storniranja u slučaju da je storno nedavno proveden.
ODGOVOR: radi se o problemu s driverom printera pa molimo ljekarne koje još uvijek imaju navedeni problem da nam se povratno jave.
ODGOVOR: QR kod ne ispisuje se kada je isključena fiskalizacija. Aktivacijom fiskalizacije (na dan produkcije) QR kod će biti ispisan.
ODGOVOR: prometi iz trenutnog sustava se ne prenose transferom podataka. Transferom će biti prenešeni matični podaci i početno stanje.
ODGOVOR: navedeno ovisi o rezoluciji ekrana i DPI postavci računala pa molimo ljekarne da u suradnji s informatikom podese prikaz.
ODGOVOR: jedinica mjere i količina u kalkulaciji cijene koristi se isključivo za ispis cijene u jediničnoj mjeri te nije upisan na svim artiklima, tj. Podatak je prenešen iz trenutnog sustava. Oznaka jedinice mjere za ostale artikle vidljiva je u pojedinačnoim prikazu artikla.
ODGOVOR: broj maloprodajnog računa mora nastaviti sljednost iz trenutnog sustava na način da zadnji broj računa na pojedinoj blagajni mora nastaviti sljednost na istoj toj blagajni i u novom programu.
Ukoliko i dalje postoji problem sa slijednosti računa nakon primitka ovog dokumenta, obavezno nam se javite.
ODGOVOR: radi se o dvostrukom zapisu blagajne što je ispravljeno novim transferom
ODGOVOR: sve prijavljene pogreške u podacima su ispravljene. Ljekarna i sama može promjeniti podatke pod opcijom Sistem – Opcije i parametri u kartici „Blagajna“. Ako nedostaje OIB ili broj telefona, isti je potrebno upisati te spremiti promjene. Ukoliko i dalje postoji greška nakon primitka ovog dokumenta, obavezno nam se javite.
ODGOVOR: podatak barkoda prenešen je iz trenutnog sustava pa molimo ljekarne koje imaju problem da nam pošalju nekoliko primjera artikala kako bi provjerili navedeno.
ODGOVOR: sve zaprimljene prijave su odrađene i certifikat bi sad trebao biti vidljiv kao aktivan. Svakako molimo ljekarne da jave ukoliko navedno i dalje nije aktivno.
ODGOVOR: fiskalizacija je privremeno isključena kako bi mogli nesmetano testirati naplatu maloprodajnih računa. Navedeno će biti aktivirano na dan produkcije.
ODGOVOR: najčešće se radi o printeru Epson koji trenutno ne možemo podesiti da radi na starom i na novom programu ali će svakako printer biti podešen na dan prijelaza na novi sustav.
Nekoliko prijava je stiglo s ispisom dvostrukog zaglavlja računa. Ovdje se radi o tome da trenutni program pripremi zaglavlje, a zatim ispisuje stavke dok se kod nas uvijek ispisuje kompletan račun. Navedeno se neće prikazivati kada će ljekarna raditi samo na novom programu.
ODGOVOR: lozinke su prenešene kao inicijali ali svakako molimo ljekarne da nam jave ukoliko navedeno ne radi kako bi provjerili svaki pojedinačni problem. Za sad je bila samo jedna takva prijava.
ODGOVOR: u zadnjem transferu isključen je prijenos pacijenata pa molimo ljekarne kojima nedostaju pacijenti da nas svakako kontaktiraju kako bi odradili transfer .
ODGOVOR: podatak je vidljvi u opciji Dokumenti -> Narudžbe -> Za naručiti odabirom opcije „Iz pregleda izlaza“
ODGOVOR: podatak je vidlji u opciji Dokumenti -> Narudžbe -> Za naručiti odabirom opcije „Iz pregleda izlaza“, a zatim pojedinačnim odabirom opcije „Materijalna kartica“ za pozicionirani artikl
ODGOVOR: trenutno je dostupna informacija dobavljača Medika ali u izradi je i opcija prikaza informacija dobavljača Medical intertrade, Oktal i Phoenix. Uskoro će biti omogućen prikaz za navedene.
ODGOVOR : Postoji nekoliko načina otvaranja:
1. Vidljive kratice (pored naziva opcije piše tipka koja ju otvara)
2. Kratice skrivene u nazivu ([tipka ALT] + [podcrtano slovo u nazivu opcije] otvara opciju, na primjer tipka ALT + slovo R otvorili bi opciju „Pregled r ačuna“):
3. Skrivene kratice:
- CTRL + N – otvara dijalog za dodavanje artikala na listu za narudžbu
- CTRL + M – otvara dijalog za upis podsjetnika
- CTRL + S – otvara dijalog za serijalizaciju
- CTRL + Q – izlaz iz opcije
- CTRL + K - Kalkulator
ODGOVOR: trenutno ne koristite funkcionalnost kartica vjernosti kroz program pa navedeni parametar nema utjecaj na rad.
ODGOVOR: navedeni podatak nema utjecaj na fiskalizaciju. Ostao je u programu iz razloga što je porezna uprava prije dozvoljavala slanje radog vremena ljekarne direktno iz programskog rješenja što je kasnije isključeno.
ODGOVOR: prikaz tražilice automatski se prikazuje za dobavljače kojima je podešena opcija internet naručivanja u registru dobavljača. Svakako nam javite ukoliko navedno ne postoji za dobavljače od kojih trenutno imate opciju učitavanja.
ODGOVOR: zbog drugačijeg načina podešavanja barkod čitača trenutno ne možemo omogućiti čitanje barkoda potrebnog za serijalizaciju. Napravljen je test u jednoj od Vaših ljekarni gdje je nakon učitavanja naših postavki čitač uredno radio. Navedeno će biti odrađeno prijelazom na novi sustav.
ODGOVOR: Vjerovatno se radi o zaokruživanju pa Vas molim za sliku jednog primjera iz trenutnog programa.
Nemamo informaciju koje su šifre za pojedine narkotike, prilikom obrade recepata upisat ćete šifru koja se nalazi na receptu
Podaci grupe artikla kao i dobavljača inicijalno su transferirane iz trenutnog sustava, a ubuduće će se podaci sinkronizirati s Centralnog registra.
Šifru aktivnosti upisali smo na sve artikle za koje imamo informaciju od strane HZZO-a. Nakon transfera podatataka dodatno će biti potrebno provjeriti artikle.
laboratorijski rad definiran je na način da se upišu radovi potrebni za izradu pripravka, a ne broj sati rada.
Ukoliko ima potrebe za ponavljanjem usluge određenog rada, isti je potrebno dodatno upisati ili isključiti opciju obračuna cijene preko laboratorijskog rada te "ručno upisati" iznos.
Ako artikl nema upisanu šifru aktivnosti nakon transfera, svakako je upišite u pojedinačnom prikazu artikla
Grupa artikala trenutno nije transferirana u ljekarnu ali će biti sinkronizirana s Centralnog registra.
Navedeno će biti implementirano u jednoj od verzija programa nakon početka rada.
Navedeni parametar preuzet je iz trenutnog sustava, a ukoliko na pojedinom artiklu nedostaje, isti će biti potrebno aktivirati nakon finalnog transfera na dan produkcije
Navedeni podaci preuzeti su iz trenutnog sustava, a ukoliko na pojedinom artiklu primjetite pogrešan rok, isti će biti potrebno ispraviti nakon finalnog transfera na dan produkcije
U EskulapWinu navedeno se izvodi kao rezervacija količine lijeka koji nije izdan. Rezervacija se može pregledati, ispisati i postaviti automatski na listu za narudžbu.
Pregled rezeviranih recepata vidljiv je pod opcijom Dokumenti - > Recepti -> Rezervirani gdje je omogućen i ispis.
Lijek s dodatnim radom mora biti definiran kao magistralni pripravak koji sadrži određene komponente. Količina izrađenih kapsula unosi se u pojedinačnom prikazu, a komponente pod karticom “Receptura”.
Magistralni pripravak se izrađuje u željenoj količini te na taj način prikazuje na zalihi ljekarne spremno za izdavanje na recept.
Storno transakcije odrađuje se automatski bez potrebe “prislanjanja” kartice.
Blagajna se otvara odabirom tipki CTRL+ O, tipkom F5 ili automatski nakon naplate računa. Navedeno ovisi o tipu printera i njegovim postavkama tako da navedeno svakako provjerite sa Vašom informatikom.
U blagajni u izborniku za unos artikala pozicionirajte se na željeni artikl te odaberite opciju “Druge ljekarne”.
Zahtjev je stavljen na listu za doradu. Navedeno će biti odrađeno nakon prijelaza na novi sustav.
Moguće je unijeti na dva načina :
Pojedinačno:
- odabirom opcije novi u alatnoj traci, a zatim odabirom opcije "Centralni registar" u opciji Registar -> Artikala i opciji Primke pojedinačno
Višestruko
- u tabličnom prikazu registra artikala odabirom opcije Centralni registar, a zatim "Učitaj artikle s CR":