Temeljnica

Uvjeti za izradu temeljnice

1. Konta
U opciji Registri - > Registar konta potrebno je provjeriti da li su upisana sva potrebna konta. Registar Konta sinkronizira se s PIS sustavom. Ako konto nije ispravan ili nedostaje, potrebno je od strane PIS sustava napraviti promjenu i sinkronizaciju.

2. Definiranje sheme knjiženja
U opciji Registri - Shema knjiženja dodaju se pravila za izradu mjesečne temeljnice utroška ljekarne i odjelnih skladišta.

Princip unosa pravila je da se odabirom opcije "Novi" upiše svako pravilo zasebno. Obvezni podaci za unos sheme su sljedeći:

3. Provjera podataka artikala
- u opciji Registri -> Registar artikala potrebno je izvršiti provjeru postavljenih podataka potrebnih za izradu temeljnice. Podaci artikala moraju zadovoljavati uvjete definirane na shemi knjiženja:


Izrada temeljnice

Temeljnicu izrađujete u opciji Dokumenti-> Temeljnice na sljedeći način:

  1. odaberete opciju " Novi "
  2. odaberete period za koji želite izraditi temeljnicu i postavite parametar "Posebna temeljnica za ljekarnu", a za potvrdu odaberete " U redu "
  3. za odjele koji su u integraciji (aktivirana odjelna skladišta) potrebno je izraditi posebnu temeljnicu - Odabrati opciju "Posebna temeljnica za odjele


    *Ako želite napraviti temeljnicu samo za jedan odjel, odaberite željeni odjel, a zatim potvrdite unos odabirom opcije "U redu"
    **Parametar "Posebna temeljnica samo za odjele" se koristi u Fazi 4 kada imate odjelna skladišta

  4. Ako su parametri artikala ispravni prikazuje se detaljan prikaz temeljnice napravljen prema shemi knjiženja:



  5. Ako artikli ne zadovoljavaju pravila definirana u shemi knjiženja temeljnica neće biti izrađena.
    Odabirom opcije "Popis artikala izvan sheme knjiženja" program će prikazati takve artikle te naznačiti trenutne parametre istih:



  6. spremanje izdatnice izvršava se opcijom izlaz iz pojedinačnog pregleda, a zatim knjiženjem dokumenta u tabličnom prikazu



  7. proknjižena temeljnica automatski se prenosi u glavnu knjigu



Napomena za rad nakon izrade temeljnice:

knjiženjem temeljnice zaključava se period za koji je temeljnica napravljena. To znači da se dokumenti u zaključanom periodu ne mogu mjenjati. Ispravak dokumenata iz prethodnog perioda radi se na način da se stvara novi dokument u kojem se ovisno o potrebi mjenja količina ili cijena na način da se u istom dokumentu upiše artikl s negativnom količinom i "ispravan" artikl s pozitivnom količinom.
Ako se radi o računima dobavljača, interno dogovorite koja oznaka će biti u sklopu orginalnog računa. Na primjer orginalni račun dobavljača broj 123456, nakon unosa ispravka se unosi kao račun ISP123456 ili ODB123456 kako bi se u knjigovodstvu znalo da se radi o ispravku.

 

 

 

 

 

Ed Borel d.o.o. za informatičku djelatnost, CMP Savica Šanci 129, 10000 ZAGREB, tel: (+385 1) 24 09 070, tel: (+385 1) 24 06 083, fax: (+385 1) 24 06 082, e-mail: edborel@edborel.hr, radno vrijeme radnim danom od 09:00 do 17:00, 091/2108-648 dežurni telefon za ljekarne pod ugovorom za hitne slučajeve vezane uz rad s eReceptima radnim danom od 07:00 - 09:00 i 17:00 do 20:00 te subotom od 07:00 - 15:00

 


Ed Borel d.o.o. CMP Savica Šanci 129, 10000 ZAGREB
tel: (+385 1) 24 09 070, tel: (+385 1) 24 06 083, fax: (+385 1) 24 06 082